sobota, 25 października 2008

RÓŻNICA WIEKU


Dziś poznałem Zosię i Franka :) Odwiedzili mnie ze swoimi rodzicami. Jak tylko weszli do naszego domku, a raczej wpadli :), to nie zainteresowali się mną lecz moją papużką Biszkoptem. Muszę się przyznać, że na mnie ona nie robi takiego wrażenia. Tata twierdzi, że na pewno niebawem zaprzyjaźnię się z nią. Wracjąc do moich nowych znajomych to było tak jak mama przewidziała. Oni bawili się moimi zabawkami (lepiej im to wychodziło ode mnie), a ja z kolan rodziców przyglądałem się temu. Zosia chodzi juz do zerówki - ma 6 lat, a Franko 2 lata. Tak więc nie dałem rady do nich dołączyć i do tego byłem też troszkę zmęczony, bo ze spaniem u mnie w ciągu dnia to wiadomo jak jest. Nie przewidziałem, ze czekają mnie takie wrazenia. Po napatrzeniu się na niecodzienne widoki nawet nie próbowałem zwracać na siebie uwagę i grzecznie zasnąłem w ramionach mamy.Moze następnym razem poszaleję razem z nimi :)

Brak komentarzy: