środa, 29 października 2008

OKRĄGŁA 5.

Od 15 minut jestem 5 - miesięcznym niemowlakiem, choć lepiej podoba mi się dzieckiem :) Ale mama woli myśleć, że jestem jeszcze maluteńkim dzidziusiem.
Gdy miałem miesiąc, albo mniej, to rodzice bardzo chcieli żebym miał już ciut więcej i aby mieli ze mną odwzajemniony kontakt i dziś chyba mogą powiedzieć, że właśnie doczekali się tego.
Bardzo ich kocham i wiem, że oni kochają mnie ponad życie!!!!!!
To, iż nie jestem juz taki malutki pokazało nam dzisiejsze odwiedzenie Michalinki, która ma 2 tygodnie i 5 dni. :) Jest śliczna, tylko cały zcas śpi albo je :) Rodzice mówią, ze ze mną tez tak było. Ale teraz nie dam się juz tak bezczynnie połozyć, poniewaz jestem bardzo ciekawy świata, który rodzice pokazują mi najlepiej jak tylko mogą.
A oto ja z Michasią (troszkę niewyraźnie, bo tata nie chciał włączyć lampy ze względu na oczka Michaliny):





Prawda, że widać różnicę? :)

Brak komentarzy: