wtorek, 18 listopada 2008

SIŁOWNIA

Jutro czeka nas mega imprezka urodzinowa:) Są to bardzo ważne urodziny - z okazji ukończenia 1. roku :) Niestety, albo stety (fajnie jest być niemowlakiem) nie mojego :), lecz koleżanki Kingi. Prezent juz zapakowany i nawet osobiście pomagałem w tym mamie. Papier był tak kolorowy, że nie mogłem mu się oprzeć. Trochę go pogniotłem, ale tak szczerze od serca :)
Przed jutrzejszym dniem postanowiłem zadbać o swoją kondycję fizyczną. Wykorzystałem do tego celu matę. Wprawdzie jest to mata edukacyjna ale do usprawnienia mięśni też świetnie się nadaje :)



1 komentarz:

mama FiK pisze...

Julko, ja słyszałem, że to jest mata ogólnorozwojowa, więc spoko - możesz ćwiczyć. tylko wiesz co? nie podnoś sztangi. ostatnio jeden bramkarz ćwiczył ze sztangą, upadł i złamał sobie dwie ręce. niezła afera, co? zatem polecam dalej te brzuszki, które Ci tak dobrze wychodzą.
Kuba