wtorek, 21 września 2010

PARY

Dobieranie spodobało się :).

A tak ku pamięci to:

DZIĘTUJE MAMUNIO - usłyszałam otwierając drzwi i przepuszczając w nich Julka :).

PRZEPRASZAM! CZY MA PANI DLA MNIE BUŁECZKĘ? - Julek niedługo będzie mógł sam robic zakupy ;) i do tego bez kolejek, bo przeciskanie się miedzy ludźmi w sklepie z pieczywem ze słodkim  PRZEPRASZAM PRZEPRASZAM PRZEPRASZAM czasami nas z nich zwalnia :).

TO BYŁO WSPANIAŁE! - to ostatnio takie samozachwyty.

JA SIĘ PYTAM CO TO JEST - od wczoraj rejestruję takie zapytania bardzo często.

No i DLACZEGO DLACZEGO DLACZEGO, które nie ma końca.

3 komentarze:

Mama Pszczółek pisze...

To mały Duży Chłopak! Niby mały, a mówi zupełnie jak duży!:-) Ps. a co to za czarodziejska układanka? Sie nam podoba, a teraz jak siedzimy w domku chętnie byśmy poukładali :o)

Julko pisze...

Oj zaraz zaglądnę do Was, bo zmartwiło mnie to Wasze siedzenie w domu.
A ta gra to
http://allegro.pl/mzk-gra-nauka-i-zabawa-3w1-kolory-clementoni-i1226358983.html
Ładne obrazki, kolory, prosta i cieszy :)

Anonimowy pisze...

Ale super chlopak, zagladam do was juz od pewnego czasu bo mam coreczke w podobnym wieku :) i przy okazji chcialam sie zapytac o ta gre co julek ja uklada jak sie nazywa? : bo widze ze super uczy liczyc :0 pozdrawiam
Mama Kasi