niedziela, 12 września 2010

LUBIĘ

W końcu się zmobilizowałam :). No i spróbuję się rozmarzyć :) Ach!

1. Lubię kiedy wszystko idzie po mojej myśli, choć nie zawsze jest z tym łatwo. Wiem - OKROPNE!

2. Lubię naszą sypialnię o poranku mocno rozświetloną słońcem.

3. Lubię czapki, szaliki, apaszki. Należę do tych, którzy jako pierwsi wkładają ciepłą czapę na głowę, a   zdejmują ostatni. Ale lubię też takie tylko dla ozdoby :).

4. Lubię spacerować, ale nie za wolno. Spacer w przyspieszonym tempie to jest to! I długi, tak żeby nogi    rozbolały.

5. Lubię jechać sama samochodem i słuchać muzyki. Wtedy czuję wolność :). Po takiej przejażdżce wychodzę ze skrzydłami.

6. Lubię słodkie przegryzać kwaśnym.

7. Lubię chwile przy kawie koniecznie z czymś słodkim - to jest jak narkotyk.

8. Lubię wizyty u stomatologa, a najbardziej lubię ten posmak w buzi kiedy jest już po :).

9. Lubię zasypiać przykryta po uszy kołdrą.

10. Lubię być łapana za rękę, obejmowana i pzytulana przez moich dwóch Mężczyzn.

I mnóstwo rzeczy jeszcze lubię, ale miało być tylko 10. :)

Za zaproszenie do zabawy bardzo dziękuję Asi-MamieZosi, Gabryjelov i Magdzie :).
A dalej wciągam MamęKuby, MamęPszczółek i MamęMilli :))))

4 komentarze:

Ka pisze...

Ojej.... do dentysty chodzic......!!!???
:-D
Uprzedzam z gory, ze u mnie takiego punktu na liscie nie bedzie, hihihihi.
Ale sporzadzenie takiej listy chyba... rzeczywiscie wciaga!

Rodzinkaxl pisze...

Piękne te punkty, choć jak sobie czytam raz po raz, to przy ósmym zamykam oko :)

Mama Pszczółek pisze...

a ja dopiero teraz tu zajrzałam bo jakoś ostatnio zaniemogłam i nawet laptopa nie miałam siły otwierać- tak chorować to ja zdecydowanie nie lubię, zresztą kto lubi?! zabawa w "lubię" jest świetna i na pewno przyłączę do niej- dziękuję za zaproszenie :o) Mamo Julka mamy dużo wspólnego-nawet tego dentystę!:o) pozdrawiam serdecznie...

Julko pisze...

Mamo Milli - miłej zabawy! :)
Magdo - ja właśnie zamykam oczy na fotelu i wtedy to juz nie jest takie straszne :)
Mamo Pszczółek - oj współczuję! Właśnie widzę, że u Was taka cisza, ale miałam nadzieję, że ze zdrowiem lepiej. Trzymaj się Mamo dzielnie i wracaj szybko! :)
I miło bardzo jest mieć dużo wspólnego :o)