sobota, 27 marca 2010

KU PAMIĘCI

BINTA DWI - to julkowe "Zamknij drzwi" lub "Drzwi są zamknięte" :); powiedzonko zaraziło i nas ;).

KOŁOMINA - kierownica.

Wychodzący rano do pracy Tato codziennie słyszy TATO UWAZAJ NA SIEBIE.

Wczoraj wracam z zakupów do domu - Julko podbiega, chwyta reklamówkę, biegnie do Taty i mówi TATO TO PIEZENT DLA CIEBIE (trochę sie pomylił, bo to był akurat mój prezent ;)).

Rano w łóżku- MAMO ZAŁÓZ NIANI PODNIE, BIUZKE I BUTY.

Teraz mnóstwo jest takich perełek. Julko zasypuje nas pięknymi zwrotami, zdaniami i skojarzeniami - pewnie niedługo przestanie nas to zaskakiwać, ale póki co szczęki nam opadają :).

5 komentarzy:

mama FiK pisze...

niewiarygodne zwroty u takiego mlodego człowieka! ja się tylko cieszę, że KUba też gada jak nakręcony, bo by mnie chyba skręciło z zazdrości :-)

Ka pisze...

"Uwazaj na siebie"...
Boskie!
Naprawde sie wzruszylam!

Matka Polki pisze...

cudne, cudne
a mawiają, że chłopcy później zaczynają mówić
widocznie nic nie wiedzą o wyjątkowych chłopcach
:-)
ale radocha jest :-))))

mama Karoliny pisze...

ja też się wzruszyłam tym "uważaj na siebie", to piękne kiedy dzieci nas naśladują zwłaszcza jesli efektem sa takie ciepłe słowa.

ja nazwałam takie sytuacje "orderami macierzyństwa" i kiedy Karolinka okazuje troskę, czułość, delikatność dla lali czy kotka to czuję się jakby mi ktoś przypinał właśnie taki order na klapę marynary.

mogę sobie również wyobrazić jak serce taty pęka z dumy i miłości po takich słowach usłyszanych od synka
prze-pięk-ne!

Julko pisze...

Mamo Karoliny - pięknie to napisałaś!