poniedziałek, 21 czerwca 2010

ŚWIADEK

3 komentarze:

mama FiK pisze...

ale się obśmiałam! tak ze wzruszenia.
śliczny filmik! bo takie zapisane słowa brzmią tak dorośle, a takie wypowiedziane... prawie nic nie zrozumiałam :-) po pierwszym przesłuchaniu. będą następne (już po powrocie z wakacji)
no i mnie się wydaje, że Kuba tak wyraźnie mówi! muszę też wrzucić jakiś gadany filmik

Julko pisze...

Zachęcam do kolejnych, bo Babcia zaczęła rozumieć za trzecim podejściem.
Ja nie rozumiem jak można nie rozumiec ;). Przecież wszystko jest tak jasne i oczywiste.
Pewnie tak każdej matce się wydaje :).
Udanych wakacji. No i zaczęło mi się już chcieć naszych!

mama FiK pisze...

nie wytrzymałam, wsłuchuję się już dziś!
te "da podadeny" to "dwa volkswageny"? padam ze śmiechu! czyli że był wypadek? boskie!
oczywiście Julko mówi bardzo wyraźnie, tylko są straszne szumy z tła ;-)
no i następnym razem Tata proszony jest o wygłaszanie swoich części dialogowych wprost do mikrofonu, bo to głównie brak jego partii wokalnej utrudnia zrozumienie precyzyjnego przekazu komentatora ;-)