wtorek, 8 czerwca 2010

AUDI I O BILANSIE

To nowość w samodzielnej twórczości rysunkowej :).
Przyprowadzona za rękę do tablicy wątpliwości nie miałam jednak spytałam i to był chyba mój błąd, bo usłyszałam NO MAMO! PRZECIE TO AUDI. ;)

Rysowanie Audi spodobało się, choć nic nie pobije samochodów. A komentarz przy ich tworzeniu wygląda tak: KOŁO, DJUGIE KOŁO, POŁĄCZYĆ I GÓJA.
Taki właśnie PAMOCHÓD odkryłam dziś na malowance, którą Julko dostał wczoraj na pobieraniu krwi.


Audi i samochody wychodzą, więc pomyślałam o słońcu. No bo to przecież opanowane koło i kreski. Jednak dla Julka słońce to nuda ;).

I jeszcze o bilansie dwulatka bo zapomnę i umknie:
waga - 13,300 kg
wzrost - 92 cm
I to tyle w temacie. Taki szybki bilans był.

5 komentarzy:

Rodzinkaxl pisze...

Audi pierwsza klasa!!
Bardzo spodobało mi się, że słońce to nuda! - wiadomo - ani nie gna po ulicach, ani nie ma kierownicy, ani nawet numeru rejestracyjnego! Kto by tam słonko rysował, jak tu takie fascynujące obiekty wokół :)
Trzymajcie się cieplutko i - oczywiście - gratulacje za bilans! Buziaki :)

Ka pisze...

Wow! Pieknie! Brawo!

Gabryjelov pisze...

super sobie Julek radzi z rysowaniem:)A bilans no jestem pod wrażeniem...jak na niejadka to pięknie waży:)

Julko pisze...

:)
Pozdrawiamy!!!

Anonimowy pisze...

Audi to chyba jakiś standard u dwulatków - przyjechali do nas znajomi ostatnio z dwuletnią córką - pierwsze co narysowała to właśnie znaczek audi :)