wtorek, 19 marca 2013

PO PRZERWIE

Coraz dłuższe stają się moje przerwy w blogowaniu. Pewności nie mam czy to zamierzone, bo tęsknię i wyrzuty odczuwam. Szkoda, zbyt wiele umyka. A może to już uzależnienie? :) Nadzieje na więcej sił (bo czasu to raczej nie) wiążę z wiosną. Bardzo na nią czekam! Czekamy!
I, aby za wiele nie umknęło to muszę wspomnieć, że w tym zabieganiu pomiędzy pracą, przedszkolem, angielskim, plastyką, dentystą, chirurgiem, morfologią i codziennymi obowiązkami udało nam się nie zapomnieć jeszcze o przyjemnościach :).
Bo przecież był 8 marca
 urodziny Dziadka
 powtórka urodzin Kubusia
no i zapisaliśmy się na konkurs "Ekologiczna zabawka". Póki co pierwsze próby. 
Do napisania!

2 komentarze:

Blog o poranku pisze...

Oj faktycznie wygląda na to, że u Was dzieje się oj dzieje! Zdrówka zdrówka i jeszcze raz zdrówka! A my tu tęsknić będziemy..
Fotki super!

Julko pisze...

Madziu dziękuje!!! Bardzo bardzo!
Ja wpadłam do Was i juz widziałam ile mam zaległości. I jak pięknie wyglądasz tez widziałam! W weekend mam nadzieję zagoszczę na dłużej i nadrobię wszystko :).
Buziaki ogromne!