sobota, 19 maja 2012

NA DESKACH TEATRU

Na tychże deskach miało dziś miejsce uroczyste podsumowanie nauki angielskiego w Helen Doron. Najmłodsi odśpiewali i odtańczyli cudnie, starszaki miały do pokazania i powiedzenia więcej.
JA CHCĘ JESZCZE NA SCENĘ! Dwie piosenki to stanowczo mało. Za rok ma być więcej :).

 Julko na scenie jak ryba w wodzie.
A co robią aktorzy kiedy są oklaskiwani? Ukłony! Oczywiście kłaniają się w pół :). Julek kłaniał się , kłaniał, kłaniał... Po pierwszej piosence został sam na scenie i ciagle się pięknie kłaniał. :) A ja się popłakałam. :)

2 komentarze:

M. z blogu Vyspa - domek nad morzem pisze...

Przepięknie!!!

Wzruszyłam się...

U nas za kilka dni wielki występ na Dzień Mamy i tak się denerwuję, ale jak patrzę jak Julciowi cudnie poszło to mi serce rośnie!!

Ogromne buziaki!!!

Julko pisze...

Dziękuję Madziu!
Taki podwójny występ na Dzień Mamy to dopiero musi być moc wzruszeń! Juz sobie wyobrażam jak będzie u Was cudnie.
Przed nami też takie występy :). Ja to się wzruszam jak czytam te wierszyki na Dzień Mamy, a co dopiero być tam i słuchać...
Buziaki!